ННІ "Український державний хіміко-технологічний університет"
УДУНТ
Обрати сторінку

КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ ТА ЛОГІСТИКИ

адреса: к. 310, головний корпус, просп. Науки (Гагаріна), 8, м. Дніпро, 49005

e-mail: [email protected]

   

Кафедра готує фахівців за ступенем бакалавра та  магістра за наступними галузями знань:

06 Журналістика

07 Управління та адміністрування

27 Транспорт

Спеціальність: 075 Маркетинг

Освітня програма:   Маркетинг (МР)

Спеціальність: 061 Журналістика

Освітня програма "Журналістика, реклама та зв’язки з громадськістю"

ТИ ОТРИМАЄШ

На курсі освітньої програми “Журналістика, реклама та зв’язки з громадськістю”

  • Потужний запас знань від викладачів-практиків та визнаних експертів у сфері комунікацій
  • Навички аналітичної роботи в розробці комунікаційних кампаній, дослідження товарних ринків і управління маркетинговою стратегією компанії
  • Співробітництво з компаніями з метою поглиблення знань та набуття практичних навичок в сфері реклами і зв’язків з громадськістю
  • Можливість втілити свою креативність на практичних заняттях із застосуванням кейс-методу (розбір конкретних ситуацій з досвіду міжнародних і регіональних фірм)
  • Можливість навчатися за кордоном за системою академічної мобільності

ТИ ЗМОЖЕШ

Працювати після навчання:

  • У PR-відділах або прес-службах державних, громадських, комерційних структур та ЗМІ
  • PR-менеджером, консультантом, організатором проведення виборчих кампаній
  • У сфері digital-просування
  • Менеджером з просування та реклами
  • Іміджмейкером, прес-секретарем і спічрайтером брендів і впливових особистостей

ТИ ДІЗНАЄШСЯ

Професійні дисципліни:

  • Основи маркетингу, бізнесу та менеджменту
  • Креативні технології в рекламі та PR
  • Зв’язки з громадськістю
  • Продюсерська справа
  • PR-технології в соціальній роботі
  • Практична стилістика та копірайтинг
  • Ораторське мистецтво та спічрайтинг
  • Брендинг

Спеціальність: 274 Автомобільний транспорт

Освітня програма "Стратегічна логістика автомобільного транспорту"

На сучасному етапі розвитку України на транспорт, складське господарство, поштову та кур’єрську діяльність припадає суттєва частка валового внутрішнього продукту, а також 6,1 відсотка загальної кількості зайнятого населення. Найбільш залежними від транспортної галузі є сільське господарство, металургійне виробництво, вугільна промисловість, гірничо-металургійний комплекс, хімічна та харчова промисловість, будівництво, роздрібна торгівля, зв’язок і поштові послуги, оборона. Тому спеціальність Автомобільний транспорт не втрачає актуальності. Але є проблема недостатності навчальних програм для фахівців в сфері автомобільного транспорту з точки зору впорядкування напруженості автомобільного руху та його інтеграції в життя суспільства.

Метою освітньої програми «Стратегічна логістика автомобільного транспорту» є підготовка магістра за спеціальністю «Автомобільний транспорт», його спрямування на виконання професійної та наукової діяльності, за складним алгоритмом, що містить процедуру розробки, дослідження і впровадження відповідних технічних, управлінських, організаційних та інших рішень, спрямованих на оптимізацію технологічної системи транспорту та його взаємодії з іншими об’єктами інфраструктури сучасних міст та регіонів.

Освітньо-професійна програма «Стратегічна логістика автомобільного транспорту» передбачає підготовку фахівців для державних і недержавних підприємств у галузі транспорту для забезпечення комплексного вирішення питань автомобільного транспорту, зокрема підготовки та реалізації програми (планів) розвитку мультимодальних перевезень та логістичних технологій; створення конкурентного середовища та сприятливого бізнес-клімату на ринку надання транспортних послуг, зокрема розширення переліку послуг, що надаються підприємствами транспортної галузі.

Опираючись на вище вказане, кафедра планує випускати фахівців, здатних виконувати роботи за професіями, що зазначені у ДК 003:2010 Національний класифікатор України. Класифікатор професій, а саме:

–           «Директор з матеріально-технічного постачання», код КП 1226.1;

–           «Директор з транспорту», код КП 1226.1;

–           «Головний інженер (на транспорті), головний диспетчер (транспортно-складське господарство, код КП 1226.1;

–           «Керівник регіонального структурного підрозділу», код КП 1226.1;

–           «Начальник відділу організації безпеки дорожнього руху», код КП 1226.2;

–           «Керівники підрозділів матеріально-технічного постачання», код КП 1235;

–           «Менеджери (управителі) на транспорті», код КП 1443;

–           «Менеджери (управителі) у сфері досліджень і розробок», код КП 1474;

–           «Викладач вищого навчального закладу», код КП 2310.2;

–           «Наукові співробітники (маркетинг, ефективність господарської діяльності, раціоналізація виробництва, інтелектуальна власність)», код КП 2419.1.

Ми чекаємо саме на Тебе!!!

Діяльність кафедри спрямована на підготовку висококваліфікованих фахівців, які мають широкий діапазон знань в сфері маркетингової діяльності, володіють науковим економічним мисленням, навичками системного й ситуаційного підходів до розробки управлінських рішень.

Випускаюча кафедра маркетингу та логістики ДВНЗ УДХТУ здійснює підготовку  бакалаврів та магістрів зі спеціальності маркетинг, обізнаних у питаннях формування асортименту товарів, розробці цін на вироби, дослідження ринку, попиту на товари, а також питаннях, які сприяють просуванню товарів на ринок продукції хімічних, нафтохімічних та інших підприємств.

Основними компетенціями випускників кафедри маркетингу та логістики є:

– вміння вивчати і аналізувати ринки;

– здатність розробляти товари або послуги з високою ринковою привабливістю;

– вміння визначити переваги і цінність товару (послуги) для споживача, розробляти і реалізовувати програму просування споживчої цінності товару або послуги на ринок;

– навички командної роботи, проектної роботи, комунікацій за допомогою різних технічних засобів і технологій;

– здатність розробки та реалізації ефективних планів маркетингу, формування збалансованого комплексу маркетингу у відповідності зі стратегічними цілями розвитку компанії: продуктові рішення, цінова політика і політика розподілу, рішення з комунікацій, заходи внутрішньоорганізаційного маркетингу, включаючи формування людського капіталу маркетингових фахівців і уваги фізичним доказам цінності компанії, її продуктів, формування бізнес-процесів маркетингової діяльності.

Випускники працюють на таких посадах, як маркетолог, економіст, маркетинговий аналітик, фахівець з маркетингових досліджень, директор з маркетингу, фахівець з торгового маркетингу, фахівець з виробничого маркетингу, логіст, начальник відділу маркетингу, трейд-маркетолог, асистент з маркетингу, бренд-менеджер, РR-менеджер, фахівець з реклами та зв’язків з ЗМІ, менеджер з маркетингу, викладач з маркетингових дисциплін.

Крім підприємств хімічної галузі випускники-маркетологи нашого ВУЗу мають змогу працювати на інших підприємствах та в установах України і закордоном.

Всі наші випускники працевлаштовані і користуються великим попитом на ринках праці України.

Задайте ваше питання

4 + 7 =

НОВИНИ КАФЕДРИ

Міжнародне співробітництво за програмою Erasmus+ International Credit Mobility

Міжнародне співробітництво за програмою Erasmus+ International Credit Mobility

5-9 травня 2025 року відбувся візит співробітників факультету економіко-гуманітарних наук та права ННІ УДХТУ УДУНТ – зав. каф. маркетингу та логістики, к.е.н., доц. Ольги КУЧКОВОЇ та доцента кафедри менеджменту та фінансів, к.е.н., доц. Олени ЧЕРНИШЕВОЇ – до...

читати більше
Представники ННІ УДХТУ – серед учасників Програми професійного розвитку академічних менеджерів

Представники ННІ УДХТУ – серед учасників Програми професійного розвитку академічних менеджерів

До складу команди Українського державного університету науки і технологій, яка бере участь у Програмі професійного розвитку академічних менеджерів, увійшли і представники навчально-наукового інституту "Український державний хіміко-технологічний університет". Ця...

читати більше
Логістика в умовах війни: виклики та шляхи вирішення

Логістика в умовах війни: виклики та шляхи вирішення

Війна в Україні суттєво вплинула на логістичну систему країни, спричинивши значні проблеми з транспортними маршрутами та ланцюгами поставок. Про це в інтерв'ю телеканалу Відкритий 18 червня 2024 року розповіла завідувач кафедри маркетингу та логістики ННІ "Український...

читати більше
Гра Workshop “Маркетингова імперія”

Гра Workshop “Маркетингова імперія”

17 травня 2024 року, в Арт-просторі ННІ "Український державний хіміко-технологічний університет" відбулася гра Workshop "Маркетингова імперія" від факультету економіко-гуманітарних наук та права. Завідувачка кафедри маркетингу і логістики Кучкова Ольга Вікторівна...

читати більше
Тренінг “Журналіст – зубчастий комунікатор”

Тренінг “Журналіст – зубчастий комунікатор”

9 травня 2024 року проведено тренінг "Журналіст - зубчастий комунікатор" від громадської організації "ГОЛОС ПРО" за сприянням телеканалу "ВІДКРИТИЙ". На тренінгу розказали про особливості впевненої самопрезентації, ознайомили із психологічними чинниками управління...

читати більше
Цифровий маркетинг в Україні: виклики та можливості воєнного часу

Цифровий маркетинг в Україні: виклики та можливості воєнного часу

Цифровий маркетинг в Україні набирає обертів, стаючи не лише інструментом розвитку бізнесу, але й цінним ресурсом у складних умовах воєнного стану. Про це в інтерв'ю для Відкритого 9 травня 2024 року розповіла Віра Журавель, заступниця декана факультету...

читати більше