Заповнення договорів про надання освітніх послуг віддалено
Шановні вступники!
У 2023 році подання договорів про надання освітніх послуг може здійснюватися віддалено шляхом надсилання їх сканованих копій, з накладанням на відповідні файли електронного підпису вступника.
Для цього потрібно:
- зробити скан (фото) підписаного договору:
- для бюджетної форми навчання (бланк),
- для контрактної форми навчання (бланк та зразок заповнення договору з коментарями і необхідними додатками),
- додаткова угода про помісячну оплату навчання (бланк та зразок заповнення);
- завірити його шляхом накладання електронного підпису;
- відправити його до відділу СП та ЗП УДХТУ за електронною адресою [email protected],
- отримати номер договору і платіжні реквізити (також є у тексті договору, крім № договору),
- сплатити за семестр чи рік навчання,
- протягом трьох місяців відправити договір у двох екземплярах поштою або передати особисто за адресою: 49005 Україна, м. Дніпро, просп. Гагаріна 8, відділ СП та ЗП УДХТУ к.156.
Накладання електронного підпису вступника
- Підготуйте сканкопію необхідного договору.
- Накладіть Кваліфікований електронний підпис на договір (КЕП вступника або одного з батьків, якщо вступнику немає 18 років).
- Підписаний документ надішліть на електронну адресу [email protected] з вказанням у темі листа прізвища, ім’я та по батькові вступника повністю, назви факультету та освітнього рівня (бакалавр, магістр).
Як отримати кваліфікований електронний підпис?
Якщо у вас вже є паспорт, ви можете отримати електронний підпис. Для цього:
- зверніться до одного з кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг разом з батьками,
- подайте заяву та укладіть договір про надання електронних довірчих послуг,
- отримайте електронний підпис строком на 1-2 роки.
!! Зверніть увагу: кваліфікований електронний підпис (КЕП) на ID-картку можна отримати лише з 18 років.
Як підписати документ за допомогою SmartID?
- Перейдіть на сайт Акредитованого центру сертифікації ключів ПриватБанку: acsk.privatbank.ua.
- Виберіть вкладку «Online-сервіси» та натисніть «Підписати документ».
- Перетягніть файл для підписання на сторінку сайту або виберіть його на вашому пристрої.
- Виберіть тип підпису: фізична чи юридична особа та ФОП.
- Відскануйте QR-код за допомогою кнопки «Сканер» у Приват24.
- Введіть пароль SmartID в додатку Приват24.
Готово! Документ підписано. Ви можете завантажити підписаний документ.
Як підписати документ за допомогою Дія.Підпис?
- Увійдіть у «Дія» через робочий стіл.
- Оберіть пункт «Підписати документ».
- Оберіть «Дія.Підпис».
- Відскануйте QR-код через додаток «Дія» на телефоні.
- Відкриється функція підпису, де необхідно навести камеру на обличчя і моргнути.
- Після авторизації завантажте документ в спеціальному полі та натисніть «Підписати».