Обрати сторінку

Заповнення договорів про надання освітніх послуг віддалено

Шановні вступники!

У 2023 році подання договорів про надання освітніх послуг може здійснюватися віддалено шляхом надсилання їх сканованих копій, з накладанням на відповідні файли електронного підпису вступника.

Для цього потрібно:

  • зробити скан (фото) підписаного договору:
  • завірити його шляхом накладання електронного підпису;
  • відправити його до відділу СП та ЗП УДХТУ за електронною адресою [email protected],
  • отримати номер договору і платіжні реквізити (також є у тексті договору, крім № договору),
  • сплатити за семестр чи рік навчання,
  • протягом трьох місяців відправити договір у двох екземплярах поштою або передати особисто за адресою: 49005 Україна, м. Дніпро, просп. Гагаріна 8, відділ СП та ЗП УДХТУ к.156.

Накладання електронного підпису вступника

  1. Підготуйте сканкопію необхідного договору.
  2. Накладіть Кваліфікований електронний підпис на договір (КЕП вступника або одного з батьків, якщо вступнику немає 18 років).
  3. Підписаний документ надішліть на електронну адресу [email protected] з вказанням у темі листа прізвища, ім’я та по батькові вступника повністю, назви факультету та освітнього рівня (бакалавр, магістр).
Як отримати кваліфікований електронний підпис?

Якщо у вас вже є паспорт, ви можете отримати електронний підпис. Для цього:

!! Зверніть увагу: кваліфікований електронний підпис (КЕП) на ID-картку можна отримати лише з 18 років.

Як підписати документ за допомогою SmartID?
  1. Перейдіть на сайт Акредитованого центру сертифікації ключів ПриватБанку: acsk.privatbank.ua.
  2. Виберіть вкладку «Online-сервіси» та натисніть «Підписати документ».
  3. Перетягніть файл для підписання на сторінку сайту або виберіть його на вашому пристрої.
  4. Виберіть тип підпису: фізична чи юридична особа та ФОП.
  5. Відскануйте QR-код за допомогою кнопки «Сканер» у Приват24.
  6. Введіть пароль SmartID в додатку Приват24.

Готово! Документ підписано. Ви можете завантажити підписаний документ.

Як підписати документ за допомогою Дія.Підпис?
  1. Увійдіть у «Дія» через робочий стіл.
  2. Оберіть пункт «Підписати документ».
  3. Оберіть «Дія.Підпис».
  4. Відскануйте QR-код через додаток «Дія» на телефоні.
  5. Відкриється функція підпису, де необхідно навести камеру на обличчя і моргнути.
  6. Після авторизації завантажте документ в спеціальному полі та натисніть «Підписати».