КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ ТА ЛОГІСТИКИ
Дистанційні курси кафедри маркетингу та логістики Електронний каталог бібліотеки УДХТУ
Галузь знань: 07 Управління та адміністрування
Спеціальність: 075 Маркетинг
Ступінь: бакалавр, магістр
Термін навчання: бакалавр – 4 роки, магістр – 1,5 роки.
Бакалавр. Освітньо-професійна програма підготовки здобувачів вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні «Маркетинг» поєднує поглиблене вивчення навчальних дисциплін, що становлять її предметну область, з сучасним практично-орієнтованим підходом. Успішне опанування студентами комплексу фахових (спеціальних) компетентностей забезпечується можливістю вибору сертифікаційних програм, які реалізуються кафедрою спільно із залученням фахівців-практиків у сферах логістики, інтернет-маркетингу, маркетингових досліджень і аналітики.
Магістр. Освітньо-професійна програма підготовки здобувачів вищої освіти на другому (магістерському) рівні «Маркетинг» побудована на основі вивчення результатів передових досліджень в галузі теорії і практики сучасного маркетингового управління ринковими суб’єктами та забезпечує поглиблене вивчення навчальних дисциплін, що становлять її предметну область; спрямована на розвиток у майбутніх фахівців-маркетологів здатностей до системного мислення і творчого підходу при вирішенні складних спеціалізованих завдань у сфері маркетингового управління сучасними ринковими суб’єктами, до розробки маркетингових стратегій і програм з урахуванням комплексного впливу чинників ринкового середовища та міжфункціонального характеру їх реалізації.
НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ
- Маркетинг
- Аналітичний маркетинг
- Паблік рілейшнз (PR)
- Рекламний менеджмент
- Товарознавство
- Маркетингові дослідження
- Маркетингові комунікації
- Інфраструктура товарного ринку
- Логістика
- Логістичний менеджмент
- Маркетинг інновацій
- Маркетинг промислового підприємства
- Глобальна економіка
- Планування діяльності підприємства
- Маркетингова цінова політика
- Поведінка споживачів
- Товарна інноваційна політика
- Стратегічний маркетинг
- Маркетинг послуг
- Маркетинговий менеджмент
- Маркетингова політика розподілу
- Маркетингова товарна політика
Галузь знань: 06 Журналістика
Спеціальність: 061 Журналістика
Освітня програма: Журналістика, реклама та зв’язки з громадськістю
Ступінь: бакалавр
Термін навчання: 4 роки
Освітньо-професійна програма підготовки здобувачів вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні має на меті сформувати здатність випускника розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми в галузі соціальних комунікацій, що передбачає застосування положень і методів соціальнокомунікаційних та інших наук і характеризується невизначеністю умов. Програма дозволяє здобути загальні та фахові компетентності, теоретичні знання відносно журналістики, реклами та зв’язків з громадськістю, видавничої діяльності та редагування й інших видів комунікаційної діяльності, а також сформувати практичні навички в сфері комунікацій суб’єктів різних форм власності з урахуванням специфіки діяльності у промислово-виробничому секторі.
НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ
- Паблік рілейшнз (PR)
- Історія PR
- Іміджелогія
- Креативність в рекламі
- Продакшн
- Соціальні мультимедіа
- Практична стилістика та копірайтинг
- Організація рекламної діяльності
- Стилістика та копірайтинг
- Ораторське мистецтво
- Мультимедійні технології в медіа та рекламі
- Репутаційний менеджмент
- Маркетинг
- Менеджмент
- Теорія і практика рекламної та PR-діяльності
- Поведінка споживача та практика просування
- Журналістська етика
- Реклама та суспільство
- Брендінг
- Маркетингові дослідження медіа
Галузь знань: 27 Транспорт
Спеціальність: 274 Автомобільний транспорт
Освітня програма: Стратегічна логістика автомобільного транспорту
Ступінь: магістр
Термін навчання: 1,5 роки.
Освітньо-професійна програма підготовки здобувачів вищої освіти на другому (магістерському) рівні передбачає підготовку фахівців для державних і недержавних підприємств у галузі транспорту для забезпечення комплексного вирішення питань автомобільного транспорту, зокрема підготовки та реалізації програми (планів) розвитку мультимодальних перевезень та логістичних технологій; створення конкурентного середовища та сприятливого бізнес-клімату на ринку надання транспортних послуг, зокрема розширення переліку послуг, що надаються підприємствами транспортної галузі.
НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ
- Інноваційний розвиток транспортних мереж
- Управління ланцюгом постачань
- Інфраструктура та ринок дорожніх транспортних засобів
- Сучасні транспортні технології
- Транспортно-складські комплекси
- Логістика транспортних систем міст
- Взаємодія видів транспорту
- Глобальна економіка
- Інтелектуальна власність
- Психологія та методика викладання
- Методологія та організація наукових досліджень