Гра Workshop “Маркетингова імперія”
17 травня 2024 року, в Арт-просторі ННІ “Український державний хіміко-технологічний університет” відбулася гра Workshop “Маркетингова імперія” від факультету економіко-гуманітарних наук та права.
Завідувачка кафедри маркетингу і логістики Кучкова Ольга Вікторівна провела ділову гру та ознайомила учасників івенту з кейсами, які надають змогу оволодіти професійними компетентностями з маркетингу інновацій.
Використання методу гейміфікації в маркетингу дозволяє не лише задовольнити цікавість публіки, але ще раз надасть привід обговорити свою компанію та продукт.
Для успішного вирішення завдань гри учасникам потрібно було тільки правильно встановити цілі, визначитися з формою та увімкнути уяву.
Отже гейміфікація є не тільки результативною, але і вкрай цікавою.
Нехай почнеться гра!