Сектор ІТ та контролю якості освіти
Починаючи з 1998 року в університеті проводяться роботи зі створення інформаційно – аналітичних комплексів для супроводження навчального процесу, підвищення якості викладання дисциплін, оперативності керівництва, зниження витрат матеріальних коштів:
1998 рік – система «Попередні іспити»;
2000 рік – аналітична система «Абітурієнт»;
2001 рік – інформаційна система «Деканат»;
2003 рік – система «Екзамен»;
2005 рік – інформаційний комплекс «Договірний відділ»;
2006 рік – система «Бібліотека»;
2006 рік – ІАС «Навчальний процес» – сучасний комплекс , який повністю реалізує всі положення КМС. Цей комплекс діє на всіх факультетах та кафедрах УДХТУ, та постійно експлуатується викладачами кафедр, деканатами.
В університеті широко використовуються інформаційні технології. Студенти всіх форм навчання мають можливість користуватися системою «Тест». Програма використовується в комп’ютерних класах, під час проведення практичних робіт та контрольних заходів.
З 2014 року ІС «Тест – студент» є найбільш ефективною та об’єктивною формою оцінювання знань, вмінь та навичок студентів, що дозволяє виявляти рівень навчальних досягнень, та може використовуватись з навчальними, діагностуючими або контролюючими функціями.
У 2017 році розроблено новий комплекс «Тест – магістр». Така розробка дозволяє проводити тестування, іспити та міжсесійний контроль знань магістрів.
У кінці 2017 року розроблено нову програму «Анкетування студентів», який активно використовується для визначення зацікавленості студентів лекційним матеріалом як у нас в університеті так і студентів-учасників Міжнародних проектів «Water Harmony Eurasia-II» («Водная Гармония-II»), «Harmonising water related graduate education / Water Harmony» в рамках європейської програми ERASMUS+ (www.waterh.eu).
З 2018 році у розробці інформаційні системи (комплекси), які дозволяють підвищити якість навчання в університеті:
- Як підвищити інтерес до навчання;
- Анкетування студентів (розширена методологія опиту);
- Методична робота викладачів університету;
- Формування планів видавництва навчальної літератури та монографій.
1. Результати моніторингу якості освіти
1.1. Результати зимової екзаменаційної сесії 2014/2015 н.р.
1.2. Результати літньої екзаменаційної сесії 2014/2015 н.р.
1.3.Результати зимової екзаменаційної сесії 2015/2016 н.р.
1.4.Результати літньої екзаменаційної сесії 2015/2016 н.р.
1.5.Результати зимової екзаменаційної сесії 2016/2017 н.р.
1.6.Результати літньої екзаменаційної сесії 2016/2017 н.р.
1.7.Результати зимової екзаменаційної сесії 2017/2018 н.р.
1.8.Результати літньої екзаменаційної сесії 2017/2018 н.р.
1.9.Результати зимової екзаменаційної сесії 2018/2019 н.р.
1.10.Результати літньої екзаменаційної сесії 2018/2019 н.р.
1.11.Результати зимової екзаменаційної сесії 2019/2020 н.р.
1.12.Результати літньої екзаменаційної сесії 2019/2020 н.р.
1.13.Результати зимової екзаменаційної сесії 2020/2021 н.р.
1.14.Результати літньої екзаменаційної сесії 2020/2021 н.р.