КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ ТА ЛОГІСТИКИ
Кафедра готує фахівців за ступенем бакалавра та магістра за наступними галузями знань:
06 Журналістика
07 Управління та адміністрування
27 Транспорт
Спеціальність: 075 Маркетинг
Освітня програма: Маркетинг (МР)
Спеціальність: 061 Журналістика
Освітня програма "Журналістика, реклама та зв’язки з громадськістю"
ТИ ОТРИМАЄШ
На курсі освітньої програми “Журналістика, реклама та зв’язки з громадськістю”
- Потужний запас знань від викладачів-практиків та визнаних експертів у сфері комунікацій
- Навички аналітичної роботи в розробці комунікаційних кампаній, дослідження товарних ринків і управління маркетинговою стратегією компанії
- Співробітництво з компаніями з метою поглиблення знань та набуття практичних навичок в сфері реклами і зв’язків з громадськістю
- Можливість втілити свою креативність на практичних заняттях із застосуванням кейс-методу (розбір конкретних ситуацій з досвіду міжнародних і регіональних фірм)
- Можливість навчатися за кордоном за системою академічної мобільності
ТИ ЗМОЖЕШ
Працювати після навчання:
- У PR-відділах або прес-службах державних, громадських, комерційних структур та ЗМІ
- PR-менеджером, консультантом, організатором проведення виборчих кампаній
- У сфері digital-просування
- Менеджером з просування та реклами
- Іміджмейкером, прес-секретарем і спічрайтером брендів і впливових особистостей
ТИ ДІЗНАЄШСЯ
Професійні дисципліни:
- Основи маркетингу, бізнесу та менеджменту
- Креативні технології в рекламі та PR
- Зв’язки з громадськістю
- Продюсерська справа
- PR-технології в соціальній роботі
- Практична стилістика та копірайтинг
- Ораторське мистецтво та спічрайтинг
- Брендинг
Спеціальність: 274 Автомобільний транспорт
Освітня програма "Стратегічна логістика автомобільного транспорту"
На сучасному етапі розвитку України на транспорт, складське господарство, поштову та кур’єрську діяльність припадає суттєва частка валового внутрішнього продукту, а також 6,1 відсотка загальної кількості зайнятого населення. Найбільш залежними від транспортної галузі є сільське господарство, металургійне виробництво, вугільна промисловість, гірничо-металургійний комплекс, хімічна та харчова промисловість, будівництво, роздрібна торгівля, зв’язок і поштові послуги, оборона. Тому спеціальність Автомобільний транспорт не втрачає актуальності. Але є проблема недостатності навчальних програм для фахівців в сфері автомобільного транспорту з точки зору впорядкування напруженості автомобільного руху та його інтеграції в життя суспільства.
Метою освітньої програми «Стратегічна логістика автомобільного транспорту» є підготовка магістра за спеціальністю «Автомобільний транспорт», його спрямування на виконання професійної та наукової діяльності, за складним алгоритмом, що містить процедуру розробки, дослідження і впровадження відповідних технічних, управлінських, організаційних та інших рішень, спрямованих на оптимізацію технологічної системи транспорту та його взаємодії з іншими об’єктами інфраструктури сучасних міст та регіонів.
Освітньо-професійна програма «Стратегічна логістика автомобільного транспорту» передбачає підготовку фахівців для державних і недержавних підприємств у галузі транспорту для забезпечення комплексного вирішення питань автомобільного транспорту, зокрема підготовки та реалізації програми (планів) розвитку мультимодальних перевезень та логістичних технологій; створення конкурентного середовища та сприятливого бізнес-клімату на ринку надання транспортних послуг, зокрема розширення переліку послуг, що надаються підприємствами транспортної галузі.
Опираючись на вище вказане, кафедра планує випускати фахівців, здатних виконувати роботи за професіями, що зазначені у ДК 003:2010 Національний класифікатор України. Класифікатор професій, а саме:
– «Директор з матеріально-технічного постачання», код КП 1226.1;
– «Директор з транспорту», код КП 1226.1;
– «Головний інженер (на транспорті), головний диспетчер (транспортно-складське господарство, код КП 1226.1;
– «Керівник регіонального структурного підрозділу», код КП 1226.1;
– «Начальник відділу організації безпеки дорожнього руху», код КП 1226.2;
– «Керівники підрозділів матеріально-технічного постачання», код КП 1235;
– «Менеджери (управителі) на транспорті», код КП 1443;
– «Менеджери (управителі) у сфері досліджень і розробок», код КП 1474;
– «Викладач вищого навчального закладу», код КП 2310.2;
– «Наукові співробітники (маркетинг, ефективність господарської діяльності, раціоналізація виробництва, інтелектуальна власність)», код КП 2419.1.
Ми чекаємо саме на Тебе!!!
Діяльність кафедри спрямована на підготовку висококваліфікованих фахівців, які мають широкий діапазон знань в сфері маркетингової діяльності, володіють науковим економічним мисленням, навичками системного й ситуаційного підходів до розробки управлінських рішень.
Випускаюча кафедра маркетингу та логістики ДВНЗ УДХТУ здійснює підготовку бакалаврів та магістрів зі спеціальності маркетинг, обізнаних у питаннях формування асортименту товарів, розробці цін на вироби, дослідження ринку, попиту на товари, а також питаннях, які сприяють просуванню товарів на ринок продукції хімічних, нафтохімічних та інших підприємств.
Основними компетенціями випускників кафедри маркетингу та логістики є:
– вміння вивчати і аналізувати ринки;
– здатність розробляти товари або послуги з високою ринковою привабливістю;
– вміння визначити переваги і цінність товару (послуги) для споживача, розробляти і реалізовувати програму просування споживчої цінності товару або послуги на ринок;
– навички командної роботи, проектної роботи, комунікацій за допомогою різних технічних засобів і технологій;
– здатність розробки та реалізації ефективних планів маркетингу, формування збалансованого комплексу маркетингу у відповідності зі стратегічними цілями розвитку компанії: продуктові рішення, цінова політика і політика розподілу, рішення з комунікацій, заходи внутрішньоорганізаційного маркетингу, включаючи формування людського капіталу маркетингових фахівців і уваги фізичним доказам цінності компанії, її продуктів, формування бізнес-процесів маркетингової діяльності.
Випускники працюють на таких посадах, як маркетолог, економіст, маркетинговий аналітик, фахівець з маркетингових досліджень, директор з маркетингу, фахівець з торгового маркетингу, фахівець з виробничого маркетингу, логіст, начальник відділу маркетингу, трейд-маркетолог, асистент з маркетингу, бренд-менеджер, РR-менеджер, фахівець з реклами та зв’язків з ЗМІ, менеджер з маркетингу, викладач з маркетингових дисциплін.
Крім підприємств хімічної галузі випускники-маркетологи нашого ВУЗу мають змогу працювати на інших підприємствах та в установах України і закордоном.
Всі наші випускники працевлаштовані і користуються великим попитом на ринках праці України.







Задайте ваше питання
НОВИНИ КАФЕДРИ
Тренінг «Ефективні професійні переговори в умовах кризових станів для розвитку державно-приватного партнерства в регіоні»
15 лютого 2023 року у рамках реалізації програми «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини через німецьку федеральну компанію Deutsche Gesellschaft für Internationale...
Проєкт Бізнес-школи МІМ «ReІnforceUA»
30 листопада 2022 року викладачі кафедри маркетингу та логістики прийняли участь у проєкті Бізнес-школи МІМ «ReІnforceUA». Для української аудиторії виступила справжня легенда – Філіп Котлер, якого називають батьком маркетингу як науки. Товариство йому склав Крістіан...
Smart бізнес-конференція для підприємців України
9 листопада 2022 року студенти маркетологи факультету Економіко-гуманітарних наук та права взяли участь у Smart бізнес-конференції для підприємців України. Поважний гість – Ольга Чігарева. Бізнес-тренер, експерт з продажів, маркетинг директор для малого бізнесу. Зараз...
Четвертий вебінар від 16-го Українського студентського фестивалю реклами та Міжнародної Організації Праці
5 листопада 2021 р. у режимі онлайн відбувся четвертий вебінар Програми майстер-класів, що спільно проводиться Оргкомітетом 16-го Українського студентського фестивалю реклами та Офіційним Партнером Фестивалю – Проєктом Євросоюзу – Міжнародної Організації Праці «На...
Вебінар «Сучасні канали комунікації (види, порівняння, приклади креативу, креативні адаптації)»
13 жовтня 2021 року Артем Гусев, асоціативний креативний директор агенції TABASCO проводив вебінар на тему: «Сучасні канали комунікації (види, порівняння, приклади креативу, креативні адаптації)». Як практик маркетингових комунікацій він ознайомив відвідувачів...
Перший вебінар від 16-го Українського студентського фестивалю реклами та Міжнародної Організації Праці
30 вересня 2021 р. у режимі онлайн студенти груп 3-МР-44 та 1-ЖР-57 приймали участь у першому вебінарі Програми майстер-класів, що спільно проводиться Оргкомітетом 16-го Українського студентського фестивалю реклами та Офіційним Партнером Фестивалю – Проектом Євросоюзу...