Український державний університет науки і технологій
ННІ "Український державний хіміко-технологічний університет"
Обрати сторінку

Проєкт Бізнес-школи МІМ «ReІnforceUA»

30 листопада 2022 року викладачі кафедри маркетингу та логістики прийняли участь  у проєкті Бізнес-школи МІМ «ReІnforceUA». Для української аудиторії виступила справжня легенда – Філіп Котлер, якого називають батьком маркетингу як науки. Товариство йому склав Крістіан Саркар – підприємець, консультант, амбасадор бренд-активізму. У 2019 році вони з Котлером розпочали роботу над відкритим інноваційним дизайном, щоб «врятувати людство від самого себе», що перетворилося на проєкт Wicked 7. Вебінар пройшов під девізом «Wicked 7: найнебезпечніші проблеми людства».

 

Філіп Котлер — американський економіст, професор міжнародного маркетингу Вищої школи менеджменту Келлоґа при Північно-Західному університеті. Він автор багатьох книг з маркетингу і менеджменту, також ним написано понад 100 статей для провідних журналів. Котлер зібрав воєдино і систематизував усі знання про маркетинг, які до цього відносилися до зовсім різних наук. Єдиний автор, хто тричі удостоювався щорічної премії «Alpha Kappa Psi», що присвоюється за найкращу статтю для «Journal of Marketing». Має безліч звань і нагород за видатний внесок в маркетинг. Доктор Котлер — член правління «Американської асоціації маркетингу». Він консультує з питань маркетингової стратегії багато великих компаній як в Сполучених Штатах Америки, так і за кордоном.