Обрати сторінку

йде в УДХТУ

Звичним явищем для мешканців Дніпра став молодіжний та сімейний відпочинок у теплі сонячні дні у зеленій зоні Набережної Січеславської на яскравих і м’яких кріслах. Близькість води, свіже повітря, чудова природа, а головне – зручне розташування на безкаркасних кріслах, дозволяють містянам відпочити від турбот мегаполісу.

Однак більшу частину року молодь і викладачі проводять у приміщеннях університету – аудиторіях, лабораторіях, бібліотеці. Віднині відчути принади відпочинку й творчого підходу зможуть і студенти та науковці УДХТУ, не виходячи зі стін університету. А все це – завдяки зручним і привабливим кріслам від компанії Art-Puf!

Творчу атмосферу в нашому університеті надзвичайно люблять поети, барди, читачі бібліотеки. А її працівники дуже часто дивують нас різноманітними виставками, творчими зустрічами, облаштуванням фотозони. Тому привабливість нашої бібліотеки ще більше зросте завдяки кріслам від компанії Art-Puf, які створять зручний коворкінг-куточок для молоді та працівників університету, охочих відпочити й попрацювати в зручних умовах з книгою, або ж планшетом, чи ноутбуком. Обрані нами крісла мають форму груші. Переглянути варіанти та обрати для себе кращий можна за посиланням.

Для наших студентів особливо цікавим і пізнавальним буде досвід розвитку молодої компанії, яка за короткий час пройшла шлях від створення бізнесу й до зайняття певної ніші у середовищі виробників меблів. Це заохотить молодь розвивати свої стартапи, здобувати досвід розвитку власної бізнесової моделі.

Бренд Art-Puf заснував Шляховий Олег Олегович, який запозичив ідею в італійських робітників – вони заповнювали звичайні мішки поролоном і отримували незвичне місце для відпочинку. Поступово крісла-мішки здобули популярність в Італії.

Своє перше крісло Олег Шляховий виготовив у власному гаражі. Звідси деякий час крісла відправлялися до замовників. Пізніше, з розвитком виробництва, розширювалися й складські приміщення. Засновник компанії самостійно розробляв моделі своїх крісел, робив викрійки, лекала.

Багато зусиль довелося докласти для просування товару – знайти і переконати свого покупця, адже такі крісла, безперечно, були дивиною для багатьох. Також доводилося долати організаційні труднощі на шляху реалізації продукції, укладаючи угоди, стежачи за проходженням оплати товару. Так, досягаючи успіхів і долаючи негаразди, підприємець на практиці здобував досвід. У нагоді стали навики інженера й менеджера – доводилося здійснювати правильний вибір обладнання, розрахунки його потужності, пошук каналів збуту, постачальників матеріалів, підбір персоналу тощо. Окремим етапом у розвитку бізнесу стали сертифікація й тестування виробів.

Тому сьогодні гордістю підприємця є широкий асортимент продукції: зручні пуфи, різноманітні крісла (мішки, груші, підвісні), оригінальні дивани, стильні дитячі меблі. За умов надзвичайно гострої конкуренції серед виробників меблів О. Шляховий експериментував з матеріалами, кольорами, вивчав запити потенційних покупців, орієнтуючись на комфорт, універсальність та красу. За період існування фірми (з 2011 р.) вона змогла зробити зручним життя близько 10 тис. клієнтів.

Крісла компанії виготовлені з тканини оксфорд, усередині заповнені наповнювачем (часто це пінополістирол), завдяки чому приймають форму людського тіла. Сподіваємося, що відвідувачі нашої бібліотеки зможуть наочно переконатися у зручності й надійності крісел, а весь асортимент продукції представлений на сайті компанії. А в нашому університеті додасться певна кількість відмінників, юних винахідників, а то й просто творчих осіб.