Запобігання та протидія корупції
1. Міжнародні акти:
- Додатковий протокол до Кримінальної конвенції про боротьбу з корупцією від 15 травня 2003 р. (Закон України «Про ратифікацію Додаткового протоколу до Кримінальної конвенції про боротьбу з корупцією» від 18 жовтня 2006 р. № 253-V)
- Кримінальна конвенція про боротьбу з корупцією від 27 січня 1999 р. (Закон України «Про ратифікацію Кримінальної конвенції про боротьбу з корупцією» від 18 жовтня 2006 р. № 252-V)
- Конвенція Організації Об’єднаних Націй проти корупції від 31 жовтня 2003 р. (Закон України «Про ратифікацію Конвенції Організації Об’єднаних Націй проти корупції» від 18 жовтня 2006 р. № 251-V)
- Цивільна конвенція про боротьбу з корупцією від 04 листопада 1999 р. (Закон України «Про ратифікацію Цивільної конвенції про боротьбу з корупцією» від 16 березня 2005 р. № 2476-IV)
- Угода про створення групи держав по боротьбі з корупцією (GRECO)
- Статут Групи держав по боротьбі з корупцією (GRECO)
2. Кодекси України:
- Кримінальний Кодекс України
- Кодекс України про адміністративні правопорушення
- Кодекс законів про працю України
3. Закони України:
- «Про запобігання корупції» від 14 жовтня 2014 р. № 1700-VIII
- «Про засади антикорупційної політики в Україні (Антикорупційна стратегія) на 2014-2017 роки» від 14 жовтня 2014 р. № 1699-VIII
- «Про Національне антикорупційне бюро України» від 14 жовтня 2014 р. № 1698-VIII
- «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реалізації державної антикорупційної політики» від 14 травня 2013 р. № 224-VII
Шановний відвідувачу!
Якщо Вам стали відомі факти порушення антикорупційного законодавства працівниками апарату МОН, на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери управління МОН, за наявності обґрунтованого переконання, що інформація є достовірною, Ви можете повідомити про виявлені факти на «лінію довіри» електронною поштою на адресу:
[email protected]
Звертаємо увагу, що згідно зі статтею 53 Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закон) розгляду підлягають повідомлення про порушення вимог цього Закону, здійснені працівником відповідного органу без зазначення авторства (анонімно). Анонімне повідомлення про порушення вимог антикорупційного законодавства підлягає розгляду, якщо зазначена в ньому інформація стосується конкретної особи, містить фактичні дані, які можуть бути перевірені.
Інші письмові звернення без зазначення місця проживання, не підписані автором (авторами), а також такі, з яких неможливо встановити авторство, відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про звернення громадян» визнаються анонімними і розгляду не підлягають.
Надана Вами інформація використовуватиметься як джерело для прийняття рішення щодо необхідності належного реагування відповідно до вимог Закону.