Обрати сторінку

Відділ навчальної практики, договорів та зв’язків з промисловістю

Сальнікова Тетяна Миколаївна

к. 156, головний корпус, просп. Гагаріна, 8, м. Дніпро, 49005

e-mail: [email protected]

 

У ДВНЗ УДХТУ працює відділ навчальної практики, договорів та зав’язків з промисловістю, (НПД та ЗП), структурний підрозділ університету, який входить до структури навчально-наукового центру та підпорядкований безпосередньо першому проректору університету. Метою діяльності відділу є організація договірної роботи, укладання і підписання договорів на навчання, проведення виробничої та переддипломної практики, налагодження навчальної та науково-технічної та співпраці з підприємствами, створення умов для ефективної реалізації права студентів і випускників на працю, забезпечення випускників першим робочим місцем, підвищення їх конкурентоспроможності на ринку праці.

Основну роль в організації і проведенні працевлаштування випускників ДВНЗ УДХТУ займають тісні стосунки з виробництвом і орієнтація студентів на конкретні місця майбутньої роботи, починаючи, в основному, з 4 курсу. Студенти проходять практику на підприємствах, готують курсові і дипломні проекти за тематикою майбутньої роботи.

Сальнікова Тетяна Миколаївна  – начальник відділу НПД та ЗП

Основні завдання діяльності:

  • сприяння працевлаштуванню випускників університету;
  • проведення аналізу попиту і пропозицій на ринку праці;
  • налагодження співпраці з державною службою зайнятості населення, підприємствами, установами та організаціями, які можуть бути потенційними роботодавцями для студентів і випускників;
  • інформування студентів і випускників університету про вакантні місця на підприємствах, в установах і організаціях, що відповідають їх фаховій підготовці (спеціальності).

Відділ НПД та ЗП разом з роботодавцями реалізує спільні проекти, одним с таких є щорічне проведення  ярмарки вакансій.

Ярмарок вакансій ДВНЗ УДХТУ – це спеціалізований захід, де роботодавці мають можливість зустрітися зі студентами та викладачами університету. Потенційні роботодавці презентують свої компанії, наявні вакансії, програми стажувань або молодіжні програми набору, формують у відвідувачів бренд компанії. Насамперед така робота дозволяє компаніям формувати бази даних свого кадрового резерву на перспективу. Студенти мають змогу вручити представникам підприємств та організацій свої резюме, дізнатися про вимоги до кандидатів, записатися на співбесіду