Обрати сторінку

Студенти факультету ЕГП відзначилися в міському конкурсі соціальної реклами «Крик»

Міський конкурс соціальної реклами під назвою “Крик” має за мету висвітлення актуальних питань, які стосуються як молоді в місті, так і всієї країни. Основний акцент робиться на пошуку нестандартних шляхів їх вирішення.

Це традиційний конкурс проводився щороку в Дніпрі Департаментом молодіжної політики та патріотичного виховання ДМР до початку повномасштабного вторгнення. В 2023 році конкурс було поновлено.

У змаганні цьогоріч взяли участь 93 учасників, що представили на розсуд 9 членів журі 118 відео та фотоматеріалів на соціально важливі теми:

  • російсько-українська війна,
  • волонтерство,
  • екологічна культура,
  • гендерна рівність,
  • національна самосвідомість,
  • захист прав людини та свобода від дискримінації,
  • захист тварин.

22 листопада в Центрі сучасної культури пройшла церемонія вручення призів переможцям. Після цього твори учасників, представлені на конкурсі, стануть доступні для перегляду дніпрянам та гостям міста через зовнішню рекламу та соціальні мережі.

Вітаємо студентку факультету ЕГП Юлію Відміцьку (3ЖР-57) з перемогою із практичною відеороботою з дисципліни «Теорія і практика рекламної діяльності» – «Історія покинутого песика Льови з Херсону».

 

Також була відзначена практична відеоробота у підтримку ЗСУ з дисципліни «Теорія і практика рекламної діяльності» – «Разом ми сила» від студента факультету ЕГП Олега Копильченко (ЗЖР-57).

Пишаємося перемогами усіх наших студентів і зичимо нових успіхів!