Чому обирають саме маркетинг?
Маркетолог
працює головою,
а не іншими
частинами тіла
Маркетинг
це творчість, креатив
та суцільна
насолода від праці
Макретолог
завжди знає як
заробляти собі
та трохи іншим
Вартість
маркетолога-практика
на ринку труда
завжди вища за іншіх
Ми допоможемо тобі не припуститися помилки в обранні майбутнього, сприятиме у розкриті потенціалу, підтримуємо у монетизації придбаних знань, hard & soft skills ще при навчанні!
Рушаймо до майбутнього разом?
Зроби перший крок – відправ запит!
Чому обирають саме УДУНТ?
Обираючи УДУНТ, абітурієнти фактично обирають шість найкращих вищих Дніпра!
Український державний університет науки і технологій – є найбільшим та стрімко зростаючим ВНЗ у дніпровському регіоні та об’єднує в собі:
- ННІ “Український державний хіміко-технологічний університет” (УДХТУ);
- ННІ «Дніпровський інститут інфраструктури і транспорту» (ДІІТ);
- ННІ «Дніпровський металургійний інститут» (ДМетІ);
- ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» (ПДАБА);
- Придніпровська державна академія фізичної культури i спорту (ПДАФКІС);
- Навчально-науковий інститут “Аерокосмічний інститут”;
- Кафедра військової підготовки спеціалістів Державної спеціальної служби транспорту (КВПСДССТ);
- Нікопольський факультет (м.Нікополь) (НФ).

Ставай частиною найбільшого вищого регіону!
У випадку, якщо через деякий термін, ти зрозумієш, що твоє призначення в іншому, ми прикладемо максимум зусиль з переходом до іншого вищого УДУНТ
Наші досягнення – це досягнення наших випускників
результати нашого факультету у цифрах
СЕО у міжнародних та вітчизняних компаніях
Власників бізнесу в України та за її межами
Аспірантів, кандидатів наук та професорів
Маркетологів – практиків та фахівців з продажу
Відгуки наших випускників

Малиновська Дар'я
Manager in Virginia Secret (Israel)
У 2024 році закінчила УДУНТ (хімтех) за спеціальністю “Маркетинг”. Коли навчалась, за рекомендаціями викладачів, почала діяти в інтернет маркетингу (SММ). Міжнародний диплом та навички допомогли приєднатись до команди всесвітньо відомого бренду. Дякую Наталя Миколаївна та Віра Володимирівна за підтримку.
10.11.2024

Турчанінова Вікторія
Маркетолог - SMM
Хімтех – це не просто корочка про освіту, це справді фундаментальні знання, які мені допомагають розвиватися і масштабуватися в напрямку SMM. Як би мені довелося повернулася назад, я точно знаю, що вчилася б тільки в УДХТУ.
12.05.2024

Череп Денис
Начальник відділу маркетингу в мережі магазинів одягу, взуття та аксесуарів для чоловіків
Вітаю, друзі! Я випускник УДХТУ. В університеті отримав базу знань, яка й досі мені допомагає досягати своїх цілей та амбіцій. Хімтех реально розкриває таланти своїх студентів. Хлопці та дівчата, ставайте частиною великої родини УДХТУ.
01.03.2024
Долучайся до спільноти самодостатніх та успішних випускників кафедри маркетингу ННІ УДХТУ!
Забезпечуємо підтримку від вступу до працевлаштування
чи перших кроків у власному бізнесі!

Вартість та варіативність форм навчання вас
дуже приємно здивують
Шановний абітурієнт
Я розумію твоє прагнення до сучасних знань та практичних навичок, які відкриють двері до успішної кар’єри. Моя команда пропонує тобі унікальну можливість розвинути творчий потенціал, навчитися ефективній комунікації та стати лідерами у світі бізнесу.
Кучкова Ольга Вікторівна
Завідувач кафедри Маркетингу та логістики, кандидат економічних наук, доцент, член Громадської організації «Об’єднання маркетологів України», член Спілки рекламістів Україниa

Відео-відгуки наших випускників
Текст відео-відгук
Текст відео-відгук
Текст відео-відгук
Текст відео-відгук
На жаль, ми не можемо забезпечити місцями усіх охочих, але якщо ти обираєш, цікаве студентське життя, підтримку від вступу до дипломування, допомогу у реалізації своїх мрій та РЕАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ тоді не зволікай, а ДІЙ!

Перехід до ринкової економіки потребує спеціалістів, компетентних у питаннях функціонування товарних і грошових ринків. Саме тут в нагоді стає „Маркетинг”. Хто такий маркетолог? Це фахівець із вивчення попиту та пропозиції на товари й послуги, а також планування заходів на основі отриманої інформації, що допомагають підвищити прибутковість бізнесу.
Будь-якій фірмі, що робить або реалізує яку-небудь продукцію, необхідно знати, наскільки результати її праці затребувані на ринку, що саме пропонують конкуренти, яку ціну готові платити за цей товар покупці. Знати все про пропозицію й попит на конкретну продукцію покликані маркетологи.
Основне завдання таких фахівців – дослідження попиту на вироблену продукцію й організація її збуту, тобто пошук потенційних покупців, визначення тих сегментів ринку, на яких цю продукцію доцільно просувати.
Крім того, часто перед ними постає завдання з’ясувати, чому покупця приваблюють саме ці товари або послуга, як можна заохотити людей придбати той чи інший товар. Адже основний обмежувальний фактор для розвитку будь-якого бізнесу – це попит на вироблені товари й послуги або його відсутність. Як говорив Г. Форд: ”Ця машина в усіх відносинах ідеальна, за винятком того, що її перестали купувати”. Це може бути зумовлене різними причинами – занадто висока ціна, недостатня якість, непривабливий зовнішній вигляд, відсутність у потенційних покупців інформації про товар, неблагозвучна назва ( до речі, саме із цієї причини автомобіль „Жигулі” у свій час перейменували в «Ладу» – колишня назва в ряді європейських мов нагадувала лайку). А можливо, цей товар просто нікому не потрібний. Відповідно виробникові в усіх цих випадках потрібно діяти по-різному, щоб підвищити свої прибутки.
Провести рекламну кампанію, змінити дизайн, шукати можливості для зниження ціни або змінити торговельну марку. А нерідко виявляється, що вигідніше взагалі перепрофілюватися на інший товар. Саме маркетолог у результаті проведених досліджень повинен дати обґрунтовані рекомендації, а також допомогти втілити їх у життя. Від його професіоналізму й сумлінності залежить успіх будь-якого бізнесу – адже жодна фірма не зможе вижити на ринку, якщо буде виробляти незатребувану продукцію, яка не знайде свого споживача.
Робота маркетолога дуже різноманітна, як різноманітні й товари, які виробляються й продаються в сучасному світі.




