Підписання договорів про надання освітніх послуг
Шановні вступники!
У 2025 році подання договорів про надання освітніх послуг може здійснюватися віддалено шляхом надсилання їх сканованих копій, з накладанням на відповідні файли електронного підпису вступника.
Бюджетна форма навчання
- завантажити бланк договору про надання освітніх послуг (форма Б) у форматі.doc або.pdf та зразок заповнення договору (форма Б)
- роздрукувати і заповнити договір відповідно до зразка
- зробити скан (фото) підписаного договору
- завірити договір шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП)
- відправити договір до відділу кар’єри, працевлаштування та співпраці зі стейкхолдерами (відділу КПС) ННІ УДХТУ УДУНТ на електронну адресу [email protected] (у темі листа вказати прізвище, ім’я та по батькові вступника (повністю), назви факультету та освітнього рівня (бакалавр, магістр). Наприклад: Іванов Іван Петрович ХтаХТ бакалавр)
- отримати номер договору після зарахування до університету та виходу наказу
- протягом трьох місяців передати договір особисто або відправити у двох екземплярах поштою до відділу кар’єри, працевлаштування та співпраці зі стейкхолдерами ННІ УДХТУ за адресою: 49005 Україна, м. Дніпро, просп. Науки (Гагаріна) 8, відділ КПС ННІ УДХТУ к.156.
Контрактна форма навчання
- завантажити:
- бланк договору про надання освітніх послуг (форма Б) у форматі .doc чи .pdf (зразок заповнення договору (форма Б))
- бланк договору про надання платної освітньої послуги для підготовки фахівців освітнього ступеню бакалавр/магістр з оплатою від фізичних осіб (форма Ф) у форматі .doc чи .pdf (зразок заповнення договору (форма Ф)),
- банк договору про надання платної освітньої послуги для підготовки фахівців кваліфікації бакалавр/магістр з оплатою від юридичних осіб (форма Ю) у форматі .pdf (зразок заповнення договору (форма Ю))
- роздрукувати і заповнити договір (форма Б), договір (форма Ф чи форма Ю)
- зробити скан (фото) підписаного договору
- завірити договір шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП)
- відправити договір до відділу кар’єри, працевлаштування та співпраці зі стейкхолдерами (відділу КПС) ННІ УДХТУ УДУНТ на електронну адресу [email protected] (у темі листа вказати прізвище, ім’я та по батькові вступника (повністю), назви факультету та освітнього рівня (бакалавр, магістр). Наприклад: Іванов Іван Петрович ХтаХТ бакалавр)
- отримати номер договору після зарахування до університету та виходу наказу і платіжні реквізити (також є у тексті договору, крім № договору) ,
- сплатити за семестр чи рік навчання,
- протягом трьох місяців передати договір особисто або відправити у двох екземплярах поштою до відділу кар’єри, працевлаштування та співпраці зі стейкхолдерами ННІ УДХТУ за адресою: 49005 Україна, м. Дніпро, просп. Науки (Гагаріна) 8, відділ КПС ННІ УДХТУ к.156.
Накладання електронного підпису вступника
- Підготуйте сканкопію необхідного договору.
- Накладіть Кваліфікований електронний підпис на договір (КЕП вступника або одного з батьків, якщо вступнику немає 18 років).
- Підписаний документ надішліть на електронну адресу [email protected] з вказанням у темі листа прізвища, ім’я та по батькові вступника повністю, назви факультету та освітнього рівня (бакалавр, магістр).
Як отримати кваліфікований електронний підпис?
Якщо у вас вже є паспорт, ви можете отримати електронний підпис. Для цього:
- зверніться до одного з кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг разом з батьками,
- подайте заяву та укладіть договір про надання електронних довірчих послуг,
- отримайте електронний підпис строком на 1-2 роки.
!! Зверніть увагу: кваліфікований електронний підпис (КЕП) на ID-картку можна отримати лише з 18 років.
Як підписати документ в телефоні?
Як підписати документ за допомогою Дія.Підпис?
- Увійдіть у «Дія» через робочий стіл.
- Оберіть пункт «Підписати документ».
- Оберіть «Дія.Підпис».
- Відскануйте QR-код через додаток «Дія» на телефоні.
- Відкриється функція підпису, де необхідно навести камеру на обличчя і моргнути.
- Після авторизації завантажте документ в спеціальному полі та натисніть «Підписати».
Як підписати документ за допомогою SmartID?
- Перейдіть на сайт Акредитованого центру сертифікації ключів ПриватБанку: acsk.privatbank.ua.
- Виберіть вкладку «Online-сервіси» та натисніть «Підписати документ».
- Перетягніть файл для підписання на сторінку сайту або виберіть його на вашому пристрої.
- Виберіть тип підпису: фізична чи юридична особа та ФОП.
- Відскануйте QR-код за допомогою кнопки «Сканер» у Приват24.
- Введіть пароль SmartID в додатку Приват24.
Готово! Документ підписано. Ви можете завантажити підписаний документ.
