ННІ "Український державний хіміко-технологічний університет"
УДУНТ
Обрати сторінку

Конкурс креативного дизайну пивної етикетки в ННІ УДХТУ

У навчально-науковому інституті “Український державний хіміко-технологічний університет” Українського державного університету науки і технологій (ННІ УДХТУ УДУНТ) відбувся творчий конкурс креативного дизайну пивної етикетки.

Ініціаторами конкурсу стали кафедра технологій природних і синтетичних полімерів, жирів та харчової продукції та кафедра технологій палив, полімерних та поліграфічних матеріалів. Захід було проведено за підтримки деканату факультету харчових та хімічних технологій і профспілкової організації ННІ УДХТУ.

У змаганні взяли участь студенти 3–5 курсів спеціальностей «Видавництво та поліграфія» та «Соціальне підприємництво». Кожен учасник проявив неабияку фантазію, оригінальність мислення та глибоке розуміння сучасних тенденцій у дизайні. Їхні роботи вразили різноманітністю стилів, сміливістю колірних рішень та влучним відображенням потенційної ідентичності нового пивного бренду.

Комісія ретельно розглянула кожну представлену роботу, оцінюючи креативність концепції, якість виконання, відповідність тематиці та потенційну привабливість для споживача. Після жвавих дискусій було визначено переможців:

  • 3 місце – Тимофєєва Юлія (гр. 4-ВП-3) та Кейда Анна (гр. 3-СП-68)
  • 2 місце – Бережной Дмитро (гр. 5-ВП-99)
  • 1 місце – Вербицька Марія (гр. 3-ВП-9)

Урочисте нагородження відкрила в.о. директора ННІ УДХТУ, професор кафедри технологій палив, полімерних та поліграфічних матеріалів, доктор хімічних наук Ольга Свердліковська. Вона привітала учасників і звернула увагу на цінність поєднання креативності та технологічного мислення в сучасній освіті. Професор кафедри технологій природних і синтетичних полімерів, жирів та харчової продукції, доктор технічних наук Олег Черваков, поділився цікавими фактами про технологію пивоваріння та підкреслив міцний зв’язок між наукою і практикою.

Переможці отримали сертифікати та грошові призи, а сам конкурс став прикладом успішної міждисциплінарної взаємодії – коли технології, підприємництво та мистецтво дизайну поєднуються задля спільного результату.