Директор ННІ УДХТУ взяла участь у Програмі професійного розвитку академічних менеджерів
11–14 листопада 2025 року команда Українського державного університету науки і технологій долучилася до другого модуля Програми професійного розвитку академічних менеджерів – всеукраїнської ініціативи, спрямованої на підсилення управлінських компетенцій у сфері вищої освіти. Програму реалізують у межах проєкту Світового банку Ukraine Improving Higher Education for Results Project (UIHERP) за підтримки МОН України та Британської Ради.
Цього разу інтенсив був присвячений стратегуванню в умовах невизначеності – темі, яка сьогодні є надзвичайно важливою для розвитку університетських підрозділів.
Однією з учасниць від УДУНТ стала директор ННІ УДХТУ, професор Ольга Свердліковська, яка вже працювала в першому модулі програми, а тепер продовжила опановувати інструменти стратегічного аналізу, командної взаємодії та ухвалення управлінських рішень.
Протягом чотирьох днів учасники:
- обговорювали тенденції й державну політику у сфері вищої освіти;
- вчилися аналізувати внутрішнє та зовнішнє середовище університету;
- розглядали реальні кейси стратегічних змін і досвід колег;
- працювали з темами відкритої науки, комунікації стратегії та інституційної стійкості;
- розробляли командні рішення щодо розвитку своїх підрозділів.
Професор Ольга Свердліковська долучилася до сесій, які стосувалися практичного застосування стратегічних інструментів, а також питанням, що особливо актуальні для галузевих інститутів: ефективність внутрішніх процесів, взаємодія зі стейкхолдерами, формування пріоритетів розвитку та адаптація до змін у системі освіти.
Учасники відзначили високу насиченість модуля, змістовні лекції експертів та можливість працювати з колегами з університетів різних регіонів. Окремо наголосили на цінності колективної роботи, під час якої кожна команда формувала власні стратегічні підходи.
Професор Ольга Свердліковська повертається в інститут з новими інструментами та ідеями, які вона планує використовувати у подальшій роботі ННІ УДХТУ, зокрема у процесах планування, розвитку освітніх програм та посилення інституційної стійкості.
Повний текст новини за посиланням