Освітня програма “Маркетинг”. Професійне спрямування “Електронний маркетинг”
Розрахунок конкурсного балу
Бажаєш дізнатися прохідний бал минулих років та оцінити свій шанс вступу на бюджет?! Зателефонуй в приймальну комісію +380966517394 або залиш свій номер і ми зателефонуємо Вам:
Галузь знань: 07 Управління та адміністрування
Спеціальність: 075 Маркетинг
Випускова кафедра: Маркетингу та логістики
Підготовка фахівців здійснюється за ступенем бакалавра
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Електронний маркетинг – спеціальність і сфера професійної діяльності, предметною областю якої є встановлення і розвиток довгострокових економічно вигідних відносин комерційних організацій з їх клієнтами і покупцями за допомогою використання інформаційних та комунікаційних технологій і систем, включаючи діяльність по пошуковому просуванню веб-сайтів в Інтернеті, використання контекстної і банерної реклами, маркетингу в соціальних мережах і медіа, електронного піару, контент-менеджменту, маркетингу через мобільні додатки і веб-аналітиці.
Підготовка фахівця з даної спеціальності передбачає формування певних професійних компетенцій, що включають знання і вміння з дослідження кон’юнктури ринку і вивчення громадської думки; створення реклами та розміщення реклами в засобах масової інформації в мережі Інтернет; роздрібної торгівлі шляхом замовлення товарів поштою і через мережу Інтернет; створення та управління веб-порталами (інтернет-магазинами, онлайн-каталогами, сайтами типу “візитна картка” суб’єктів господарювання); здійсненню експериментальних досліджень в галузі електронного маркетингу; розробці та впровадженню інновацій в області електронного маркетингу і ін.
Об’єктами професійної діяльності фахівця є:
- веб-портали та веб-сайти;
- пошукові системи;
- реклама в мережі Інтернет;
- бази даних;
- прикладне програмне забезпечення;
- комп’ютерні технології;
- рекламні матеріали;
- кон’юнктура ринку і громадську думку;
- інтернет-аукціони оптової та роздрібної торгівлі;
- соціальні медіа (SMM) і блоги;
- банерна реклама;
- відеореклама;
- E-mail маркетинг;
- пошукова оптимізація (SEO);
- контент маркетинг;
- тізерна реклама;
- партнерські програми;
- Push-повідомлення;
- прес-релізи в онлайн медіа;
- Co-creation;
- співпраця з блогерами та лідерами думок.
Після закінчення навчання випускники можуть займати такі посади:
- Спеціаліст по пошуковому просуванню web-сайту;
- Бізнес аналітик;
- Інженер-програміст;
- Маркетолог;
- Спеціаліст по маркетингу;
- програміст;
- Системний аналітик;
- Системний архітектор.