Select Page

DEPARTMENT OF INORGANIC SUBSTANCES AND ECOLOGY

The following courses are taught at the Department for students who receive education for the bachelor's degree "Ecology" and specialization in the field "Ecology, Environment protection, balanced use of nature":
  • Entry to the profession
  • Environmental expertise
  • Landscape ecology
  • Human ecology
  • Technoecology
  • Ecological safety
  • Utilization and recovery of waste
  • Gas purification technology
  • Theoretical fundamentals of environmental protection
  • Water supply, drainage, improvement of water quality
  • Radioecology
  • Equipment and design of environmental technologies
The following disciplines are taught at the department for the students who receive education for the degree in "Chemical technology and engineering" and specialization in the direction "Chemical technology" for the educational program "Technology of water treatment and water treatment":
  • Theoretical foundations of the technology of inorganic substances
  • Chemical technologies of inorganic substances
  • Water treatment and water supply
  • Technology of sewage treatment
  • Technology of catalysts and adsorbents.
  • Industry equipment and design basics
The following courses are taught at the Department for students who receive education for the bachelor's degree "Chemical Technology and Engineering" and specialization in the field of "Chemical Technology" in the educational program "Chemical technologies of inorganic substances, rare scattered elements and nanomaterials":
  • Introduction to specialty
  • Theoretical foundations of technology of inorganic substances and rare, scattered elements
  • Chemical technology of rare and scattered elements
  • Chemistry of a solid body
  • Fundamentals of Nuclear Physics, Radiochemistry and Dosimetry
  • Methods of research of physical and chemical properties of inorganic substances
  • Chemical technology of industrial gases
  • Chemical technologies of noble and platinum metals
  • Chemical technology of bound nitrogen and nitric acid
  • Chemical technology of sulfuric acid production
  • Chemical production technology of mineral fertilizers
  • Chemical technology of caustic and soda ash production
  • The technology of removing noble and platinum metals from secondary raw materials and the ecology of the industry
  • Non-waste technology and environmental industries
  • Technology of Materials of Nuclear Energy and Isotopes
  • Technology of recycling and burial of radioactive waste
  • Industry equipment and design basics
  • Technology of inorganic substances (Water treatment)

While studying in the cozy auditorium of the university, and, in particular, the Faculty of Technology of Inorganic Substances, students study basic subjects as well as special training. Each academic discipline contains in its composition a theoretical and practical (laboratory) block of classes. All practical classes are held in the laboratories of the department, equipped with modern analytical equipment and experimental facilities. Within the framework of the International project “Water harmony”, the department has two specialized laboratories for water treatment according to the European standards of student training.

Кожного літа студенти кафедри в рамках міжнародних проектів кафедри мужуть пройти тритижневі курси навчання в різних університетах світу.

“ЛЕТНЯЯ ШКОЛА” В НОРВЕГИИ

СТУДЕНЧЕСКАЯ МОБИЛЬНОСТЬ В РАМКАХ ПРОЕКТА «ВОДНАЯ ГАРМОНИЯ-2»

З березня 2016 року розпочав свою роботу проект «Водна гармонія-2», в рамках Міжнародного проекту CPEA-2015/10036 «Водна Гармонія – Інтеграція освіти, наукових досліджень, інновацій та підприємництва».

В рамках проекту передбачено стажування студентів з університетів-партнерів в Норвегії на базі NMBU. В цьому році в перебігу трьох тижнів в період 25.06-16.07.2016 р студенти з університетів- ​​партнерів ДВНЗ “УДХТУ” – 2 людини, НТУУ “КПІ” – 3 людини, ЧДТУ – 2 людини були відібрані і відправлені на “літні курси” в рамках студентської мобільності. Протягом двох тижнів українські студенти разом зі студентами з Шрі-Ланки, Бангладеша, Молдови, Білорусії і Камбоджі прослухали курс THT-311 (Water Resources Management and Treatment Technologies) в NMBU, а так само прослухали додатковий курс лекцій в HSN (Коледж Південно-Східної Норвегії, Telemark). Пройшли ряд цікавих лабораторних робіт, де змогли попрацювати з сучасним аналітичним обладнанням. Прослухали лекції про проектуванню і компонуванню станцій водоочищення, організації он-лайн моніторингу, можливі способи збільшення потужності і якості водоочищення із застосуванням нового обладнання. Крім того, попрацювали з програмами симуляції роботи систем водоочищення. Неймовірне враження на студентів справив як підхід до навчання, так і зміст курсу. «Лекції проходили в інтерактивному форматі. Викладачі виступали з презентаціями – які транслювалися за допомогою проектора, при цьому студенти мали перед собою точні копії цих презентацій. На слайдах презентацій знаходиться вся найважливіша інформація, а під час того як студенти вникали в цю інформацію викладачі розбавляли її допоміжними фактами. В цілому, часу на засвоєння лекції необхідно мало, так як максимально задіяна зорова пам’ять, а разом з нею і асоціативна »- поділився своїми враженнями Каламбет Юрій студент 5-го курсу УДХТУ. Одними з найцікавіших моментів навчання стали лекції про он-лайн моніторинг станцій водоочищення. Це нововведення дозволяє вдало автоматизувати процес водоочищення, а також допомагає значно зменшити витрати на саму роботу підприємства. При використанні цієї системи людина має можливість контролювати роботу станції на своєму смартфоні – виходячи з показників якості води на різних етапах водоочистки, що безсумнівно є відмінним методом економії ресурсів і енергії.

Після закінчення курсу навчання студенти підготували курсові роботи у вигляді проекту, присвячені модернізації існуючої станції водоочистки з якими студенти ознайомилися під час екскурсій. Під час навчання студенти мають безкоштовний доступ до міжнародної бази наукових ресурсів, що дозволяє підвищити якість наукових складових курсових робіт.

Крім інтенсивної роботи студенти мають можливість подорожувати. Діти побували в таких містах: Бе (Телемарк), Осло, Ши. Побували в таких місцях як: промислові фіорди, станції очистки питних і стічних вод, гідроелектростанції і побачили на цих прикладах як важливо на сьогоднішній день грамотно і раціонально розподіляти ресурси і вміти правильно ними користуватися. У кранах Норвегії тече питна вода, а мала за розмірами станція водоочистки настільки потужна, що забезпечує питною водою відразу кілька міст – серед яких: Бе (Телемарк) і Осло – найбільше місто Норвегіі. Слід зазначити, що такий комплексний підхід в організації навчального процесу та відпочинку студентів гармонізує і розширює науковий зміст, підвищує компетентність студентів університетів-партнерів.

НАУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ

Студенти кафедри окрім основного навчання, за власним бажанням, мають змогу проведення наукових досліджень. На кафедрі є різні наукові напрями, де кожан студент зможе знайти цікаву та сучасну тематику саме для себе і наукового керівника (консультанта). Отримані результати досліджень студенти мають можливість представити на студентських конференціях, олімпіадах, конкурсах та опублікувати у вигляді статей, тех доповідей.

Внаслідок плідної праці студентів та їх наукових керівників, актуальності тематик досліджень та іноваційним методом їх вирішення наші студенти  є лауреатами університетських, обласних та всеукраїнських конкурсів.

Студенти з найвищою теоретичною підготовкою за спеціальностями мають можливість навчання та проведення досліджень протягом 6 місяців та 1 року в у Норвежському університеті природничих наук.

МІСЦЯ РОБОТИ ВИПУСКНИКІВ КАФЕДРИ

  • ДНІПРОПЕТРОВСЬК:  “ЄВРАЗ-ДМЗ ім.. Петровського”, Міськводоканал, Ломовська насосна станція, Лівобережна насосна станція, Дніпропетровський машинобудівний завод, Південний машинобудівний завод.
  • ДНІПРОДЗЕРЖИНЬСЬК: ВАТ «ДніпроАзот», ДП «Придніпровський державний металургійний завод», ДП «Цирконій», 3AT «Дніпровський завод мінеральних добрив», ДП «Бар’єр», Науково-дослідний інститут азотної промисловості (НДІАП).
  • ВІЛЬНОГІРСЬК: ДП «Вільногірський гірничо-металургійний завод».
  • ЖОВТІ ВОДИ: ДП «Східний гірничо-збагачувальний комбінат».
  • СІВЕРСЬКОДОНЕЦЬК: ВАТ«Сіверськодонецький Азот».
  • ГОРЛІВКА: ВАТ “Концерн Стирол».
  • ОДЕСА: ВАТ “Одеський припортовий завод”.
  • СУМИ: ВАТ «Сумихімпром».
  • ЧЕРКАСИ: ВАТ “ЧеркасиАзот»”.
  • РІВНО: ВАТ «РівнеАзот»
  • АРМЯНСЬК: ДПО «Титан», ВАТ «Бром».
  • КРАСНОПЕРЕКОПСЬК: ВАТ «Красноперекопський содовий завод».
  • КАЛУШ: ВАТ “Калушський содовий завод”.
  • ЗАПОРІЖЖЯ: ВАТ «Запорізький коксохімічний завод», ВАТ «Запорізький титаномагнієвий комбінат».