Обрати сторінку

Освітня програма “Електронний маркетинг”

Електронний маркетинг – спеціальність і сфера професійної діяльності, предметною областю якої є встановлення і розвиток довгострокових економічно вигідних відносин комерційних організацій з їх клієнтами і покупцями за допомогою використання інформаційних та комунікаційних технологій і систем, включаючи діяльність по пошуковому просуванню веб-сайтів в Інтернеті, використання контекстної і банерної реклами, маркетингу в соціальних мережах і медіа, електронного піару, контент-менеджменту, маркетингу через мобільні додатки і веб-аналітиці.

Підготовка фахівця з даної спеціальності передбачає формування певних професійних компетенцій, що включають знання і вміння з дослідження кон’юнктури ринку і вивчення громадської думки; створення реклами та розміщення реклами в засобах масової інформації в мережі Інтернет; роздрібної торгівлі шляхом замовлення товарів поштою і через мережу Інтернет; створення та управління веб-порталами (інтернет-магазинами, онлайн-каталогами, сайтами типу “візитна картка” суб’єктів господарювання); здійсненню експериментальних досліджень в галузі електронного маркетингу; розробці та впровадженню інновацій в області електронного маркетингу і ін.

Об’єктами професійної діяльності фахівця є:

  • веб-портали та веб-сайти;
  • пошукові системи;
  • реклама в мережі Інтернет;
  • бази даних;
  • прикладне програмне забезпечення;
  • комп’ютерні технології;
  • рекламні матеріали;
  • кон’юнктура ринку і громадську думку;
  • інтернет-аукціони оптової та роздрібної торгівлі.

Після закінчення навчання випускники можуть займати такі посади:

  •  Спеціаліст по пошуковому просуванню web-сайту;
  •  Бізнес аналітик;
  •  Інженер-програміст;
  •  Маркетолог;
  •  Спеціаліст по маркетингу;
  •  програміст;
  •  Системний аналітик;
  •  Системний архітектор.