Обрати сторінку

КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ ТА ЛОГІСТИКИ

Дистанційні курси кафедри маркетингу та логістики                                                                                           Електронний каталог бібліотеки УДХТУ                                         

Галузь знань: 07 Управління та адміністрування

Спеціальність: 075 Маркетинг

Ступінь: бакалавр, магістр

Термін навчання: бакалавр – 4 роки, магістр – 1,5 роки.

Бакалавр. Освітньо-професійна програма підготовки здобувачів вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні «Маркетинг» поєднує поглиблене вивчення навчальних дисциплін, що становлять її предметну область, з сучасним практично-орієнтованим підходом. Успішне опанування студентами комплексу фахових (спеціальних) компетентностей забезпечується можливістю вибору сертифікаційних програм, які реалізуються кафедрою спільно із залученням фахівців-практиків у сферах логістики, інтернет-маркетингу, маркетингових досліджень і аналітики.

Магістр. Освітньо-професійна програма підготовки здобувачів вищої освіти на другому (магістерському) рівні «Маркетинг» побудована на основі вивчення результатів передових досліджень в галузі теорії і практики сучасного маркетингового управління ринковими суб’єктами та забезпечує поглиблене вивчення навчальних дисциплін, що становлять її предметну область; спрямована на розвиток у майбутніх фахівців-маркетологів здатностей до системного мислення і творчого підходу при вирішенні складних спеціалізованих завдань у сфері маркетингового управління сучасними ринковими суб’єктами, до розробки маркетингових стратегій і програм з урахуванням комплексного впливу чинників ринкового середовища та міжфункціонального характеру їх реалізації.

НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ
  • Маркетинг
  • Аналітичний маркетинг
  • Паблік рілейшнз (PR)
  • Рекламний менеджмент
  • Товарознавство
  • Маркетингові дослідження
  • Маркетингові комунікації
  • Інфраструктура товарного ринку
  • Логістика
  • Логістичний менеджмент
  • Маркетинг інновацій
  • Маркетинг промислового підприємства
  • Глобальна економіка
  • Планування діяльності підприємства
  • Маркетингова цінова політика
  • Поведінка споживачів
  • Товарна інноваційна політика
  • Стратегічний маркетинг
  • Маркетинг послуг
  • Маркетинговий менеджмент
  • Маркетингова політика розподілу
  • Маркетингова товарна політика

Галузь знань: 06 Журналістика

Спеціальність: 061 Журналістика

Освітня програма: Журналістика, реклама та зв’язки з громадськістю

Ступінь: бакалавр

Термін навчання: 4 роки

Освітньо-професійна програма підготовки здобувачів вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні має на меті сформувати здатність випускника розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми в галузі соціальних комунікацій, що передбачає застосування положень і методів соціальнокомунікаційних та інших наук і характеризується невизначеністю умов. Програма дозволяє здобути загальні та фахові компетентності, теоретичні знання відносно журналістики, реклами та зв’язків з громадськістю, видавничої діяльності та редагування й інших видів комунікаційної діяльності, а також сформувати практичні навички в сфері комунікацій суб’єктів різних форм власності з урахуванням специфіки діяльності у промислово-виробничому секторі.

НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ
  • Паблік рілейшнз (PR)
  • Історія PR
  • Іміджелогія
  • Креативність в рекламі
  • Продакшн
  • Соціальні мультимедіа
  • Практична стилістика та копірайтинг
  • Організація рекламної діяльності
  • Стилістика та копірайтинг
  • Ораторське мистецтво
  • Мультимедійні технології в медіа та рекламі
  • Репутаційний менеджмент
  • Маркетинг
  • Менеджмент
  • Теорія і практика рекламної та PR-діяльності
  • Поведінка споживача та практика просування
  • Журналістська етика
  • Реклама та суспільство
  • Брендінг
  • Маркетингові дослідження медіа

Галузь знань: 27 Транспорт

Спеціальність: 274 Автомобільний транспорт

Освітня програма: Стратегічна логістика автомобільного транспорту

Ступінь: магістр

Термін навчання: 1,5 роки.

 Освітньо-професійна програма підготовки здобувачів вищої освіти на другому (магістерському) рівні передбачає підготовку фахівців для державних і недержавних підприємств у галузі транспорту для забезпечення комплексного вирішення питань автомобільного транспорту, зокрема підготовки та реалізації програми (планів) розвитку мультимодальних перевезень та логістичних технологій; створення конкурентного середовища та сприятливого бізнес-клімату на ринку надання транспортних послуг, зокрема розширення переліку послуг, що надаються підприємствами транспортної галузі.

НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ
  • Інноваційний розвиток транспортних мереж
  • Управління ланцюгом постачань
  • Інфраструктура та ринок дорожніх транспортних засобів
  • Сучасні транспортні технології
  • Транспортно-складські комплекси
  • Логістика транспортних систем міст
  • Взаємодія видів транспорту
  • Глобальна економіка
  • Інтелектуальна власність
  • Психологія та методика викладання
  • Методологія та організація наукових досліджень